Krádeže

Krádeže

Odeslatod Michaela v 14 Zář 2008, 13:31

citace příspěvku z fora bytového domu 604 :

"Dobrý den,
nevěděl sem kam přesně mám tuto zprávu zapsat, - týká se garáží.
Bohužel už je to tady.... vykrádání aut. Dnes kolegovi v přízemí garážového domu zloději rozbili okno a ukradli vestavěnou navigaci. Asi někdo nezavřel dveře, nebo nepočkal až se uzavřou garážová vrata.......
Buďte opatrní, a nenechávejte v autech vůbec nic......
P."
------

Dle všeho to vypadá na nezavřené dveře v mezipatře, kudy si mnozí zkracují cestu ven. Dokud bude takovéto selhání (lidský faktor), jsou lepší mříže dost k ničemu.
Také někdo mohl zvenku vysadit mříž, vlést dovnitř, zasunout mříž a odejít dveřmi. Vchody zezadu na louku jsou dost nešťastné a bylo by vhodné je vůbec nepoužívat, zamknout a nechat zaplombovat jako únikový východ, nikoliv běžný vchod a východ.
Michaela

Re: Krádeže

Odeslatod 047 v 15 Zář 2008, 08:38

Nejsem sice odborník, ale obávám se, že po zamčení těchto dveří by dům nesplňoval bezpečnostní předpisy... Možná tedy jen zabouchnout a zaplombovat?

Asi by to chtělo dát na dveře zevnitř papír s připomínkou, že dveře se musejí zavírat. Např. ty vstupní dveře v přízemí (směrem k našim domům) se již samy nezavírají (Brano nějak zesláblo), musí se jim pomoci. Myslím, že už se mi stalo, že tyto dveře byly dokořán a nikde nikdo.
OF
047

Odeslatod Michaela v 15 Zář 2008, 09:38

047 napsal:Např. ty vstupní dveře v přízemí (směrem k našim domům) se již samy nezavírají (Brano nějak zesláblo), musí se jim pomoci. Myslím, že už se mi stalo, že tyto dveře byly dokořán a nikde nikdo.

Já dveře zavírám klikou (zevnitř) a přibouchnu (zvenku), takže já si nezavírání nevšimla. Pokud Vy ano, dal jste to někomu vědět? (nejlépe p. Králi)
:?:
Michaela

Odeslatod 047 v 15 Zář 2008, 11:13

OK, dám mu vědět...
OF
047

Odeslatod johan v 27 Zář 2008, 22:56

Tak jsme asi druzí v řadě!! Rozbité okno, ukradená světla, k tomu pár kabelů.....! To vše bratru cca za 60 tisíc!!
johan